İki buçuk aylık bebeğim var. O da bir aylıkken aynı şeyi yapıyordu. Genelde aç olduğunda yapıyordu bunu. Besledikten sonra geçiyordu. Nadiren devam ettiğinde ellerini yanına indirdim yılmadan. Artık yapmıyor arada yüzüne gidiyor elleri gözlerini ovalıyor yüzünü çiziyor falan, aynı şekilde sabırla ellerini inatlaşmadan yavaşça yüzünden çekiyorum eline kavrayabileceği çıngırak falan tarzı bir şeyler verip oyalıyor um. Bunda da azalma var gibi.