yellowmom8 bildigim kadariyla eger hırıltısı varsa ve kilo almiyorsa reflu diye biliyorum tabi doktorunuza danışın yine benim kizimda her emzirmeden sonra kusardi 6 aylik olduk azaldi baya doktorumuz emzirme suresini uzatın fazlasini kusuyor demisti ama bebege aglarken yok diyemiyosun☺bizde kusan bi bebegimiz var dedik kabullendi☺