17 aylık kızım var günde tek uyku yapıyor öğlen birde 8 9 gibi gece uykusuna geçiyor böyle olunca bütün gün bize kalıyor ve bazen ne yapacağımi şaşıyorum her şeyi oynuyoruz zaten yaşı geregi çok odaklanamiyor hemen sıkılıyor kitap okuma,oyuncaklara çay icirme, top oynama,boyama vs ama tabi kısa süre sürüyor hava güzel parka falan gidiyoruz ama her zaman olmuyor tabi.. neler yapabilirim lütfen yardımcı olur musunuz. Oda ben sıkılıyoruz biseyler bulamıyorum :(