Bebegim beş gün önce kabızdı doktora gittik lavman yapıldı anında çıkardı kakayı. Dört gündür yapmıyordu. Şimdi yine kabız oldu sanırım dünden beri yapmıyor aşırı huysuzlandı ağlıyor. Karnı şiş değil. Bu kadar sık olmasının sebebi sizce nedir aynı şeyleri yaşayan var mı? Şu anda ek gıdaya dair hiçbir şey yemiyor diliyle her seyi itiyo asla midesine gitmiyo verdiğim şeyler suyu bile reddediyo. Sadece anne sütü içen bir bebek…