Kızlar bebeğim 8 aylık olmak üzere, dişi henüz çıkmadı ama yaklaşık iki haftadır tırnaklarının kenarındaki etlerle oynuyor. Emerken özellikle ya da mama içerken sürekli elimi tutar ve benim tırnak etlerimle de oynuyor hırçınlaşıyor ve çok hareketleniyor.Doktor kontrolünde soracağım böyle bir durumla karşılaşan var mı. Daha çok küçük olduğu için yapma etmeden de anlamıyor. Nedir bu yani tövbe yarabbim 😥