Balbebekim Eslemsi_04 sonra ne zaman adet oluyoruz acaba resmen 9 ayın acısını çıkartır gibi 40 gün nedir ya 😒🤦🏻♀️
YldzEfsun Ben 36. Gündeyim aslında bi hafta önce falan kesilmişti akıntı geliyordu iki gündür tekrar kanamam başladı.
BarlasMomm Balbebekim sanirim benim ki 38. Gunde bitti sonra regl oldu. Cunku kanamam cok az azdi birden regl gibi cok olmaya basladi. En son 48. Gun bitti tamamen sonrada 1 sene hic regl olmadim. 1 senenin sonunda duzenli her ay regl olmaya basladim.
Bvgf Gündeyim ne bir kanama ne biley 2 gündür siyah adet sonunda gelen lekeden geliyo eşim ilişki diye söyleniyor yaralarım iyileşti abdest aldım artık ilişki yaşanır mı
Bebekadam_01 Bvgf Sezeryan mi normal doğum mu yaptınız ? Dinen de sağlık içinde 40 günü beklemek gerekiyor canım . Kesilip devam da edebilir benimde öyleydi bı kesildi bı devam etti .