Sevgiiiiiii Balbebekim yenidoğanda gece ve gündüz farkı olmaz uyumaması çok normal 2 aydan sonra düzene girer
Bssraa2 Balbebekim benim bebeğim 4 ay gündüzleri gram uyumazdı şuan yeni yeni gündüz uykusu yapmaya başladı 5.5 aylık biraz sabır düzelecek zor olacak ama düzeliyor eninde sonunda
simiyyy Gündüz uyumak zorunda değil her bebek kuzucum. Keşke uyusa ama uyumuyosa zorlama ve stres yapma. Akşamı bekle
Balbebekim simiyyy canım akşam uyuyor da gündüz de uyumak istiyor aslında ama meme de uyuyor yatağa geçince uyanıyor huysuzlanıyor 😔😔🤦🏻♀️
Balbebekim Bssraa2 çok zor canım ya hem onun için hem de benim için zor oluyor çünkü daha minnacıklar 😔