5465ss Balbebekim aynı durum bizdede var ve 20 günlükte beri bu şekilde ve 4 aylık olduk hala böyle sadece 2 3 kere kendi yaptı hep fitil kullanıyorum 6 aylığa kadar olabilir dedi doktor ama ben fazla beklemeyecek ve tekrar doktora götürecem
Balbebekim 5465ss götür tabi canım bizim ki dün ishaldi bugün kabız yani ikisi de çok zorluyor gerçekten fitilde sanki bebekte alışkanlık yapıyor diye düşünüyorum