
2 bucuk aylik bebegim Sol kalça çıkıklığı var dedi doktorumuz . Bandaj verdi sürekli takamasam da arada takıyorum günde 5-6 saat geri kalan cift bez yapiyorum cunku cok agliyor asla istemiyor bandajı. Sizce ölçüsü cok mu ? Cift bezle iyilesmez mi cok korkuyorum iyilesmezse diye alçıya alınmasından