Akydt bende o tarz yorumları okudukça şüphe ettim. Ama acılarım gün geçtikçe arttı. Dayanamayacak seviyeye gelince artık ne olacaksa olsun dedim ve aldım. İyi ki almışım. Keşke ilk başta alsaymışım da ne kendime nede bebeğime eziyet olmasaymış.
Gümüş binlerce yıldır kullanılan tedavi yöntemiymiş. Geçenlerde insta da bir annenin yazısına denk geldim. Oğlunun eline kızgın tava düşmüş. Hastane tedavi ederken gümüş bir Kağıt sarmışlar. Ve aile kısa sürede iyileşmeyi görünce şok olmuşlar.
kremlere dünyanın parasını yatırıyoruz ama hiçbir çözüm olmuyor. Kapakların parası çıkıyor bile. Krem alacağımıza kapak alsak daha hızlı çözüm olur gibi. Ama Siz bilirsiniz. ☺️