Aysekorkuthome Kizlar ocean demir ilacini eczaci 0.5 ver dedi 4 aylik bebegim yeterli gelir mi? Ocean d3 te 1 fıs ver dedi . Yeterli mi
Buglem-inAnnesi Aysekorkuthome doktorunuz ne kadar kullanacağımızı söylemedi mi ben 6 aylıkken falan sabah akşam 1 ml kullanıyordum
Tansukiz Aysekorkuthome ya ocean bende aldım bebeğim 5 aylık ama kutusunda 4-10 yaş yazıyor bilemedim sağlık ocağının verdiğini kullanmaya başladım tekrar kullanılıyor mu yoksa ben mi yanlış aldım ?
Hilalramazanalperen Ben de 6.aydan sonra 1ml kullanıyorum aç karna ama çok zor oluyor benim için tek emdiği için Saba uyaninca aç karna olduğunu hissediyorum o zman veriyorum
rabiamirze Aysekorkuthome ac verilecek verdikten sonra da yarım saat falan emzirmeyin o ölçüde kullanıyoruz bizde doktorumuz o şekilde söyledi
Hilalramazanalperen Aysekorkuthome evet demir aç d vitamini tok verilmesi lazımmis doktoumuz öyle soyledi
Hilalramazanalperen Aysekorkuthome ben hiç kullanmadım sağlık ocahinu verdiğini çok duydum kabız yaptığını doğduğundan veri ocean kullanyrm
Buglem-inAnnesi Aysekorkuthome bizimkinde kusuyordu çok sevmemişti doktora söyledim o vermişti ne kadar kullanacağımızıda o söyledi ama eczacılarda bilir diye tahmin ediyorum
Tansukiz Hilalramazanalperen o zaman aynı ürün ondan vermeye devam edeyim ya 4-10 yaş yazınca yanlış aldım diye düşündüm kilo başına bir damla vermemizi söylemişlerdi
Hilalramazanalperen Bende aynen öyle sordum doktora değerleri farklı olduğu için her markadan kiloya göre hesaplamak yanlış olur dedi