Salihadmgltepe Kızlar benim sezeryan doğum sütüm 4 günden sonra geldi bir aya kadar emzirdim sarılık vardı diye mama da verdim son bir kaç gündür bir haftadır sütüm 2 göğsümde o kadar az ki iki üç damla bu süt azalması mı yoksa kesilmesi mi ?