Mislinammm çok geçmiş olsun önecelikle doktora götürün bence nane limon için çok küçük emziriyorsanız kendiniz içebilirsiniz sütünüzden bebeğede geçecektir benimde oğlum aynı şekilde grip oldu ama doktor ilaç bile vermedi sadece emzirerek atlattık bu dönemi birde serum fizyolojik ile her gün burnunu açtım sabah akşam burnunu serumdan sonra Burun Aparatı ile temizledim gün içerisindede 2 kez sadece serum sıktım doktorumuz o şekilde söyledi atlattık çok şükür 😊