Mavigri evet sizin bebek büyükmüş bizim ki 3 buçuk aylık yolculuğun ilk zamanları uyudu ousetinde sonra tabi çok sıkıldı en dikkatini çeken oyuncaklarını aldım. Apladıkça onları gösterdim. Ama baktım daha öok duramicak gibi en yakın benzincide durup dışarı çıkarım dışarıda etrafı izledi. Bir de sevdiği kitaplar vardı onları okudum. İstanbul izmir yine yakın uyku zamanına denk getirin uyur bi gğzel arabada sizde rahat ederssiniz inşallah mesela akşam saatş çıkarsanız 5 gibi yolculuk sıkmaz.