Bssraa2 annaco benim bebeğimde öyle çevreyi ve çevredeki sesleri tanımadğını sık sık dışarı çıkarmamı önerdi doktor, bebeğim 5.5 aylık kış ayında doğdu haliyle dışarı çıkamadık pek siz peki sık sık çıkartıyormusunuz bebeğinizi?
Yasemin23 Bssraa2 4.5 aylık kızım da aynı şekilde evde kalabalık olunca ufacık seslere bile irkiliyor gözler büyüyor korkuyor doktorumuza hiç danışmanım çok fazla dışarı da cikartamamistim ben de artık düzenli çıkarıyorum bakalım inşallah işe yarar
annaco Bssraa2 kışın zaten çok küçük olduğu için evde geçirdik. Arada çıkabiliyorduk. Şimdi her gün mutlaka parka gidiyoruz. Hafta sonuda dışarıda geçirmeye çalışıyoruz. Dediğiniz gibi olabilir.
Pelopelo Bssraa2 Her gun cikarmaya ve uyarana maruz birakmaya calisiyorum. Irkilme gozlemlemedim. Onla alakali olabilir. Ama zamanla alisir.
Bssraa2 Yasemin23 evet aynı şekilde vallahi perdeyi açıyorum çocuk perde sesinden bile korkuyor evde ikimiz varız alıştı yalnızlığa doğal olarak korkuyor minikler ben de havalar sıcak oldukça günde bir saat prka çıkartmaya başladım bugün biraz huzursuzlandı dışarıda durmuyor evde daha mutlu ama böyle böyle alışacaklar alışmaları lazım inşallah yarar işe :)
Yasemin23 Bssraa2 aynen öyle dışarı da durmuyor ağlıyor evdeki gibi değil maalesef dediğiniz gibi alisacaklar 🥰