Bu ay kanama çok farklı oldu her zamanki gibi değildi sadece iki gün sürdü oda çok az kanama vardı normalde 1 hafta sürerdi ama bu ay normal Bi kanama olmadı doktoruma görüştüm test yap muayene etmeden bişi diyemem dedi test yaptım negatif cıktı ama bulantılarım var sürekli uyumak istiyorum halsizlik te var bu aralar bide duygusallık var ve herşey cabuk sinirleniyorum acaba başına gelen oldunuz varımdır hamilelik dünden beri bulantılarım arttı napacağım bilmiyorun