Persembe gunu ameliyat oldu bebegim krem falan vermediler antibiyotik bide dolven verdiler dunden beri ara ara atesi cikiyor bugunde torbalar morarmis normal mi doktorlar sonrasi icin bilgide vermediler 1 hafta sonra kontrol dediler bi acile gitmeliyim kizlar cok korktum enfeksiyon kapmis olabilir mi fotografini cektim ama yukleyemedim buraya