Kumsalidil 5 ay oldu bırakalı, bir problem yaşamadık öncesinde 3 ay gibi bir süre kademeli olarak bıraktırmaya çalıştım gündüzleri azalttım ama geceyi biraktiramadim 25 aylık olduğunda uyku beslenme herşey kötüye gidince sabır taşı kullanmaya mecbur kaldım. Ne zaman emmek istese yaklassa müsade ettim bu süreçte. Bir an önce bıraksın diye uzaklasmadim kendimden mahrum bırakmadim bence bunun faydası oldu güvenle ilgili sıkıntı olmamasinda yada ayrılık kaygısı yaşamamasında