ii aksamlar guzel annler. kizim 3 ay 1 haftalik ve kokik bir bebek. cok zor gunler geciriyoruz.iki haftada bir yada ayda bir yeni yeni huylari ortaya cikiyo. danismak istedigim bi konu var . bu son 1.5 haftadir uyaniyo en fazla yarim saat oynuyoruz keyifli sonrasinda ciglik cigliga agliyo durmuyo.ewde salincagimiz war su cingene slaincagu denenlerden.koyuyorm dalincaga elini emdig8ni saniyodum ama gecen gun farkettmki kizim tisortunun kolunun ucunu emiyo emmedne uyuyamiyon buvarada ne yaptiysam emzik tutturamadim. neyse asil sormak istedigim boyle ciklik cigliga agkadi zaman tek carem besigine koyup sallamak uykuya dlaiyo biraz agladktan snra. yanlismi yapiyorum sizce nokur akil verin bana