Bebeğim 31 + 5’te dünyaya geldi 53 gün entübe edildi üç ay hastanede kaldı yeni taburcu edildi doktor taburcu edilmeden önce mr cekti. Beyninde noktasal bir alanda gelişim geriliği olduğunu muhtemelen kılcal bir damarın kanadığını söyledi pramature bebeklerde olabilecek bir durum oldugunu dedi. Nörolojik muayenesinde ise doktor kollarını yukarıya kaldırdı. Bebeğim kaldırırken biraz zorlandığı için beyin felcinin yukardan başladığını, ve egzersiz yapmamiz gerektiğini soyledi. Benim bebeğim gerçekten çok gergin ve yoğun bakımda sürekli ellerini bağladılar hortumlarına asilmamasi icin. Eğer bir kasıntı olsaydı uyku halinde veya sakin kaldığı zamanlarda yukarıya kaldırmasını da sorun olurdu. Ozamanlar gayet iyi yukariya kaldiriyor. İki ay sonra mr cekilecek, durum netlesir dedi doktor. bebegimde her hangi bir hasar kalir diye cok korkuyorum, doktorlar net konusmuyor. Başına gelen var mı lütfen içimi rahatlatin.