Merhaba arkadaşlar 5 buçuk aylık bebeğim idrarını az yapıyor (günde 3 defa ) acaba sıcak havalardan mı oluyor? Emziriyorum sütüm eskisine oranla daha az geliyor bu durum da ne yapmalıyım su vermek için erken mi, yoksa formül mamaya mı geçmem gerek🤯🤯 Yardım Lütfennnn