incitanem3 Bebeğimi taniyamiyorum resmen yaşına girdiği günden beri huysuz aksi elinden bişey al hemen çığlık atıyor kendini yere atıyor istediği olmayınca vuruyor tokat atıyor bağırıyor sinirleniyor ne bu böyle ya daha bir yaşındasın ne bu hareketler 😂
midekoruyucu incitanem3 bunun 23 aylık versiyonu var bende. İşaret parmağını kaldırıp kızdım diyor bana böyle bi de dişlerini sıkarak söylüyor kıjdım diye 😂😂😂😂 gülmemek için kendimi zor tutuyorum. Gülünce daha çok kızıyor
Aslicamm incitanem3 hoşgeldin aramıza :) ben 2 yaş sendromu filan hazırlıklıydim ama kimse bana 1 yaşta böyle olcani söylememişti 😅
incitanem3 Uykuya geçiş özellikle uykusu var uyut diye ağlıyor iki saat sallıyorum değişik hareketler ağlamalar
DurkizimYapmakizim Aslicamm evet ya bende kendimi 2 yaşa hazırlamıştım ama 1 yaşta zormuş 🤦 boyundan büyük siniri var 😂😂
incitanem3 Aksmom çok hareketli bide bugün mahfoldum ya eşim geveden geldi uyuyor uyanmasın diye heryeri kapattım salona tıkıldık kaldık nefes alınmıyor çok güneş vuruyor 😥
Aksmom incitanem3 ben öyle zamanlarda alıp parka çıkarıyorum imkanınız varsa çıkarın başka türlü atamıyor enerjisini çünkü
Serp-n-il 3 gün sonra 1 yaşına girecek kızım dediğiniz gibi çok sinirli ve bana vuruyor.İstediği olsun istiyor diretiyor uykuya çok direniyor gece uyanınca geri uyuması uzun sürüyor
Denizanasi92 incitanem3 1 yaş sendromu da varmış bizde de olmuştu. Sonra siz ona o da bu duruma alışıyor