Kızım 5 ay 25 günlük. Tamam terbiye oldu çoktan ama hiç mi taş gibi olmaz? Sağıma güvenmiyorum bebek daha fazla emebildiği için. Ek gıda da veriyorum o yüzden sütümün yetip yetmediğini bezden de anlayamıyorum. Niye böyle oluyor kısır yedim yine de dolu dolu olmadı😞