Merhaba oğlum 8 ay 10 günlük bu aralar sürekli memnuniyetsiz ne yapsam olmuyor oyuncakları istemiyor çeşitli oyunlar oynuyorum olmuyor çabuk sıkılıyor ve sürekli bir mızırdanma halinde neden acaba 1 tane dişi patladı daha diğerlerinde birşey yok ama acaba dişlerinden mi aynı durumu yaşayan var mı geçici mi bu süreç?