Asliaker canim ben de antalya’da yaşıyorum, oğlum 4 aylık. Sinek ve yakarca problemi bizde de var.. Ben siveno sinek koruyucu sprey kullanmaya başladım (1-2 gün oldu) bir de “babyton her stick” kullanıyorum. Bu stick her şeye çok iyi geliyor. Çiziklere, kızarıklıklara, morluklara, sinek ısırıklarına.. Kesinlikle öneririm 🙏