Beyzanurbadeli079 Bizim oğlanında 40 gün dolduktan sonra gaz sorunları başladı büyük ihtimal gazdan dolayıdır ıkınarak uyanıyor ve ağlıyorsa belirtisi öyleymiş biz sab simplex damla kullanıyoruz ve ciddi derecede faydası oldu ama ona geçene kadar bir sürü damla kullandık işe yaramadı maalesef isterseniz bi deneyin günde 6 damla şeklinde veriliyor.Emziriyorsanız veya mama veriyorsanız beslemeden sonra gazını da mutlaka çıkartın.Ben her banyosundan sonra bebek yağı ile masaj yapıyorum karnına masaj yaparken bile pırtlatıyor onu da deneyebilirsiniz 😊