Kızlar merhaba, ben 45 günlük anneyim ve resmen asosyal oldum yaa dışarı çıkmayı gezmeyi özledim İstanbul’da yaşıyorum. Bugün bi çıkalım dedik ilk kez bebekle yani ama hava rüzgarlı olduğu için korktum yeminle gidip bir kahve içmeyi tatlı yemeği bile özledim 😣😣 sizler geziyor musunuz?