Kızlar selammm,
Az önce ayağımı koltuk ayağına carptim hızla koşarken ve düştüm.
Ayağım çok fena acıdı, yere oturdum kalkamadım. Şimdi yürürken acıyor üzerine basarken falan.
Eşim kırıldı mı yoksa dedi ama kırık olsa çok daha fazla acımaz mı ?
Çatlak olsa da çok acır diye düşünüyorum ama eşim çatlamıştır flaan diyor, korkuttimu bayaa.
Çok hafifte bir şişlik var.
Şu an hastaneye gidemiyorum merkeze uzak olduğum için.
Bı kaç saate anca gidebileceğim maalesef. Daha önce kırık veya catlagim olmadığı için nasıl bir acı onuda bilmiyorum. 😞