Minikkuzum1011 bana süt alerjisi dendi ve test yapılmadı zaten 1 yaş altı testler negatif çıksa da sütt alerjisi yada çoklu gıda alerjisi olabiliyormuş ı yüzden diyet yaptım çocuğum ayrı ben ayrı zebil oldum 1.5 ay sonunda doktor değiştirdim ve süt alerjisi olmadığını öğrendim normal mamayla başladık tepki vermedi ve 1 aydır normal devam ediyoruz tek bir doktora bağlı kalmayın..egzamada olabilir kızarada bilir gaz sıkıntısıda çekebilir bunlar alışma süreci kaka da mukuslu kan görülmediği sürece süt alerjisi demiyoruz demişti bir alerji doktoruda mümkünse alerji doktorunada götürün..çünkü süreç sıkıntılı ben kısa vadede atlattım ama sütüm gitti.