Deletedmom0102 benim kızdığım nokta saat 4 tü bu işlemler olurken. Doktor odasında yoktu onu beklerken saat 4,5 oldu. Ve bize biz çıkacaktık niye geldiniz der gibi davrandılar. Hatta kan alan hemşire bizimle birlikte asansöre bindi. Tabi ki bu şekilde olacak başka yerden kan alınması mümkün değil. Ben devlet hastanesi karştı bir insan değilim ama doktorunda hemşirenin de daha mesai saatleri dolmadan bize olan tutumları hoş değildi. Ben ankarada özelden daha iyi hastaneler ve doktorlar gördüğüm için zaten o düşüncede değilim