Yonca12 benim bebeğimde 4 aylıkken hastalandı. Ateşi yoktu balgamlı öksürüğü vardı. Geceleri çok öksürüyordu tıkanıyordu. Deniz akıntısı vardı. 2 defa antibiyotik kullanmak zorunda kaldım 40 gün içerisinde. Doktorlar verdi ama fayda etmedi. Belkide bende boşuna kullandım. Doğal şeyler denedim. Ayağının altına sarımsak zeytinyağı karışımı, viks sürdüm. Mustelanın hırıltı kremini kullandım. Baş ucuna soğana karanfil batırıp koydum. Şuan aklıma gelmeyen bayağı birşey kullandım. Maalesef ilaçlarda dahil olmak üzere bebeğim 1 ay atlatamadı. Zor günlerdi. Daha sonrasında Evvahe Doğal markasından Udi Hindi yağı aldım. Trendyoldan yıkanmamış koyun yünü yastığı aldım küçük boy göğsüne koyabilmek için. Her akşam banyo yaptıktan sonra udi hindi yağını göğsüne, sırtına, ayak altlarına masaj yaparak yedirdim. Koyun yünü yastığını göğsüne koyup yatırdım. Çok şükür 3 günde tamamen öksürük akıntı kesildi. Tabii 1 ay boyunca her gün 3-4 saat arayla burnunu serum fizyolojikle yıkıyordum. Bu süreçtede devam ettim. O son 3 günde buhar makinesi almıştım geceleri buhar makinesi çalıştırdım. Elhamdülillah bu şekilde atlattık. Şimdi rüzgar alıyor mesela hemen 1 kez öksürüyor hemen gece udi hindi yağını sürüp koyun yünü yastığını göğsüne koyuyorum. Hemen kesiliyor. Tavsiye ediyorum evinizde bulundurun bu 2 malzemeyi. Ben çok şey denedim fayda etmediği gibi hem manevi hem maddi olarak zorlandım. Udi hindi yağının şifasını peygamber efendimiz bahsetmiş zaten.