Gfufyfyfggfg Umaz ben bekarliktan beri kullanıyorum hamilelik döneminde azalttım ondan beri 1o gram kullanıyorum normalde kullanılmaması gerekiyor ama biz dr la kâr zarar dengesi konuştuk benim için kullanamak daha iyiydi şükürler olsun ki bsy olmadı
Umaz Gfufyfyfggfg özelden yazamadım ama bende hamilelikten önce kullanıyodum hamilelikte bıraktım şimdi tekrar atak donemlerim başladı kullanmak zorunda kaldım bebekte bı etki yaoiyomu merak ettim sütünüzü sagiyomusunuz vermeden önce .
Gfufyfyfggfg Umaz yok hiç sağma falan yapmadım direkt verdim hâlada emziriyorum şükürler olsun bsy olmadı Rabbim korudu dizinde bsy olmaz inşallah Allah’ın izniyle