Benim kızım 7 buçuk aylık ve 7 kilo. Kilo alması yavaş ama yine de 200 300 gr aldığı için kafama takmıyorum. Persentil tablosunun da normal sınırları içerisinde. Bence kan değerleri falan normalse sağlıklıysa hiç üzülmeyin. Nasıl her yetişkin içinde zayıf normal şişman varsa bebeklerde de aynı durum olacaktır çok normal bence bu