Kizlar son 3 4 gündür oğlum uyumamak için aşırı direniyor uyuturken o kadar agliyorki anlatamam göz yaslari sel oluyor resmen ama uykusuda var biliyorum bide öğlen uyumasa 5 gibi uyumak isteyecek o zman da gece uykusu gece kalmış olucak.Uzun zmandir zaten sabah 6 uyanış öğlen 12 de uyur 3 de uyanir gece de 8 buçukta uykuya geçerdi ama son 3 4 gündür uyumamak için çırpınıyor yemesi de azaldı.Cokta mızmız sürekli kucağımda olmak istiyor bu durumu yaşayan varmı hasta felan değil onu biliyorum sebep nedir