Hastalığımi buldum bı tencere yemek yiyorum doymuyorum sürekli bsiey yemek istiyorum çok acı şeyler özellikle acılı çorbalar spagetli bı pakete yakın gömüyorum karnıma ağrılar giriyor patlamak üzereyim ama bı saat sonra yeniden acikiyorim 76kilotum o kadar yememe rağmen iyi obezite olmuyorum ben neden doymuyorum anlamadm psikolojik men olduğunu düşünüyorum artk okdar yiyipte doymamak imkansız