Öncelikle herkese merhaba. Bebeğim tam 90 günlükken Kemer’e 3 kişi kız kıza tatile gittik. Başta çok tereddütlüydüm Allahım nasıl olacak diye. Düşündüğümden kolay ama yine de zor oldu. Önce uçak yolculuğu ile başlayım. Tek başıma en önde oturuyordum. ( Eğer uçak yolculuğu yapacaksanız en önden bilet alın diğer koltuklar aşırı dar çok zorlanırsınız) Yolculuk için öncesinde yanıma mama alıp termosa sıcak su hazırladım iniş ve kalkışta kulaklarında basınç olmasın diye sürekli mamayı içirdim. Biberonu bırakınca hrmen emziği verdim ağzına hiç ağlamadı. Uçakta emzirmek çok zor ama emzirebiliyorsanız daha iyi. Hatta yanımda bir bey oturuyordu sağ olsun mamayı biberona o hazırladı ve çok yardımcı oldu ben de bebek olduğu için o çantamdan bez, oyuncak vs ne ihtiyacım varsa söyledim alıp verdi. Çok centilmen biriydi. Bebeğimin emziği düşünce hostese götürüp sıcak suyla yıkattı. İsmini hatırlamıyorum ama bebişlerimiz adaş.☺️ 1.5 yaşında Uraz diye oğlu var onun da. Adanalılar. (Eşi belki bu yazıya denk gelirse kocanız çok yardımsever ve centilmen biri çok teşekkür ediyorum). Ben yanıma reflü yatağını aldım uçakta kucağımda onda uyudu çok rahat etti. Otele geldiğimizde ise odaya park beşik koymuşlar ama ben yine yanımda reflü yatağında yatırdım. Normalde Kundak yapıp uyutuyorum bebeğimi ama Kemerin cehennem sıcağında kundak yaptığım gibi kan ter içinde kaldı oğlum. Yapmasam elleri kendini uyandırdı hep. Bebekle tatil zor oluyor kızlar. Ben sling kullanıyorum ama Kemerde kullanamadım çünkü çok sıcak. Kolları isilik oldu hatta. Sürekli zıbın değiştirdim aşırı terliyordu. Güneş kremi kullandım ama cildine zarar vermesin daha çok küçük diye odaya her geldiğimde ıslak mendili yıkadım ve cildini sildim. Zaten emzirmek büyük sorun. Sürekli odaya çıkmak zorunda kaldım emzirmek için bu da çok büyük zaman kaybı. Denize giremedim biraz esiyordu onu da sokmadım hasta olur diye. Bize göre denizin esintisi normal ama onu soktuğum gibi çıkınca eserse hasta olurdu kesin. Bir ara bebeğim bebek arabasında uyudu arkadaşım şezlongun orada ona baktı ve ben 30 dk havuza girdim. Benim kaldığım otelin 9 tane havuzu vardı minik benekleri için 20 cm lik havuz yapmışlar suyu çok ılıktı, oraya ayaklarını soktum suya alışsın diye odaya gidince ne olur ne olmaz diye hemen banyo yaptırdım çünkü havuzda mikrop kapma ihtimali yüksek. Otel genellikle Rus ve Alman ağırlıklıydı. Yabancı yerli herkes bana ve bebeğime şaşkınlıkla bakıp bebeğimi seviyordu. Bizden daha küçük kimse yoktu. Yabancılar sürekli yanıma geldiler ve bebeğime gülümsediler. Herkes şaşırdı bu kadar küçük bebekle ne cesaret der gibi. Evet tatilim çok zor geçemedi ama çok çok güzel bir tatil de değildi. Sürekli bebeğimle ilgilendiğim için 2 kat daha fazla yoruldum ama biraz kafa dağıttım mı evet . Belki arkadaşlarımla beraber eşim de olsaydı o zaman daha çok eğlenirdim bebeğim babasında durur ben de biraz havuz deniz tadını çıkarırdım. Sonra o da giderdi. Ama genel olarak küçük bebekle tatil zor arkadaşlar bulaşmayın😂