Karamgurme Yumuşatıcı deterjan kokusu gram kalmıyor camasirlarimda kurutma makinası evde en çok iyiki dediğim bir alet ama bazıları hayır benim kıyafetlerim gayet güzel yumuşatıcı kokuyor diyor ama bende o temiz fresh koku dan eser kalmıyor sizlerinde öyle mi
-_-hUysUzvetatlikadin Karamgurme demek senin makine iyi. Yani asıl o kokunun kalmaması iyi birşey aslında. Zamanla alışırsın ama illa da o kokuyu alacağım astım olmak istiyorum dersen bir sprey şişenin üçte birine yumuşatıcı üçte ikisine su koyup çalkalayıp dolapların içine sıkabilirsin
-_-hUysUzvetatlikadin Karamgurme demek senin makine iyi. Yani asıl o kokunun kalmaması iyi birşey aslında. Zamanla alışırsın ama illa da o kokuyu alacağım astım olmak istiyorum dersen bir sprey şişenin üçte birine yumuşatıcı üçte ikisine su koyup çalkalayıp dolapların içine kıyafetlere gelecek şekilde sıkabilirsin
Melis1706 Karamgurme koku toplari satiliyor kurutma makinesinin icine atiyorlar ama ben denemedim instagramda gormustum
Aslan34 Karamgurme benim de kurutma makinem var . Çamaşırlarıma yumuşatıcı koyuyorum ç.makinesinden çıkartırken buram buram kokar hatta bir kaç kıyafet eve asarım eve bile siner kokusu ama kurutmadan çıkan o yumuşatıcılı çamaşır asla yumuşatıcı kokmaz sanki geri içine çekmiş kokuyu bende bazen deli oluyorum sonra kızımın kokulara karşı hassas olduğunu ve astım bronşiti olduğunu koku kullanmamam gerektiğini söyleyen doktorumuzun cümleleri aklıma geliyo iyi ki almış kokuyu kurutma makinesi diyorum 😂😂💕 bazen de kokmuyo kokusunu almış diye kurutma makinesini parçalamak istiyorum 🫶🏻
nolmuskine Yumuşatıcı kullanmıyorum ama deterjan ariel kullanıyorum kurutmadan çıkınca deterjan kokusu duruyor
muzlurulopasta Aslan34 Bu arada kurutmaya atacağımız çamaşırlara yumuşatıcı kullanmamıza gerek yokmuş. Kurutma zaten yumuşatıyor. Bende bıraktım artık kullanmayı. Sadece kurutmaya atmadıklarıma kullanıyorum.
muzlurulopasta Karamgurme Aynı sorunu bende yaşıyorum. Çamaşırlardan o temizlik kokusunu alamıyorum bu beni geriyor :D uçucu yağlardan bir mendile damlatıp kurutmaya atın diyorlar. Ama uçucu yağların da koku olarak pek alternatifi yok. Ama deneyeceğim. Hiç kokmamasından iyidir
marinelife Karamgurme benim de asla kalmıyor o yüzden sadece çarşaflara ve havlulara koyup onları kurutmaya atmıyorum. Zaten kıyafetlerde yumuşatıcı kullanmak zararlı diye okumuştum. Negatif yük mü yüklüyormuş enerjiyi mi alıyormuş öyle bir şeydi tam hatırlamıyorum ama zararlıymış 😂
muzlurulopasta marinelife Çamaşırlar yumuşatıcı kokmayınca ben daha çok negatif enerji depoluyorum shshs
Aslan34 muzlurulopasta ben yumuşatıcıyı kokusu yüzünden kullanıyorum böyle üstüne giyince buram buram mis gibi yeni yıkanmış yumaşıtıcılı koksun istiyorum 😂kıyafetleri yumuşattığını bilmiyodum bu sebeple de kullanmadım bu zamandan kadar 🤭🤭