benimbebegim tadımı 5aylıkkende yapdım bitdi tadım meyveler sebzeler falan amma henuz yumurta sarısı yogurt denemedim gunluk 1öyun çorba falanda yapıyorum kabak, patates,havus,princ falan karıştırıp meyvayıda meyva kabına koyuyorum kendisi ezib yiyor(biberon gibi bir kap sadece suyunu birdü yumşak yerini yiye biliyor)bugun ilk defa yulaf yapdım içine şeker koymadım Pekmezle tatlandıra bilirmiyim diye sordum birde geceler yedirmeye bir şey duşunemiyorum yogurduda deneyip gece vermek isdiyorum sutumle doymuyor aglıyor formul mamada yemiyor