Bugleminannesi28 Kızlar bebeğime bayramda şu iki elbiseden birini tercih edecem Eşimde kızımın kıyafetinin renginde bej-krem tonları giyinecek ama ben tesettürlüyüm ve tercih etsem bilemedim sizce hangi tonlar ve nasıl birşey tercih etmeliyim?
Melis1706 Bugleminannesi28 Anne kiz mi giyineceksiniz tesetturluyum demissiniz anlamadim İkisinide giydir ben mesela gecen gun sort etek aldim.boyle askiliklarida var 4 gun zaten bayram e ustune bisi dokulr eder degistirmelik olsun birde cilekli sapkali bir tulum aldim gecen bayramda mesela kot sort etek falan almistim kenarda giydirmedigim kirmizi gomlegi vardi altina siyah tayt aldim 2 kombin yaptim
Ogulluana Bugleminannesi28 bence mor lila tonları güzel oluresinizde açık renk giyicekmis siz biraz daha renkli olabilirsiniz
benoyleuygungordum_ Bugleminannesi28 kizde krem keten bir takım alıp üstüne elbisenin içinde ki renklerden bir şal takın bence
Bugleminannesi28 Melis1706 yok canım kızıma zaten giydirecem kimle biz genelde uyumlu giyiniriz ailecek ama bu sefer ne tür birşey giysem bilemedim