Rumeysnil benim direk gelmişti önceden derlerdi inanmazdm ilk temas çok önemli diye bebeğiniz hastanedeyse siz yemeğinizi iyi yiyin göğsünüzü ılık suyla yıkayın ve sağın sağdkça gelir nasıl bebek emdikçe geliyosa öyle düşünün az geliyo diye de pes etmeyin bol bol sağım yapın