Seyhanmin Oğlum dün yaşına bastı 12 ay 1 günlük işte önceleri dede baba derdi şimdi demiyor her şeye vııy bıııy bııh demeye başladı ne zaman tam olarak kelimeleri söyler? Anne baba demiyor gel al vsvs
A2B4 Seyhanmin Valla 13 aylık 6 gunluguz hala babildiyor bababa,mamama,dedede diye anlamlı düz baba,mama,dede yok:(
Feyzosumunannesi Seyhanmin Arkadaşına dedgi gbi her bebeğin gelişimi farklinoluyor benim kızım 13 aylık oldu yürümüyor koltuk kenarlarında geziyor ama dede baba bitti gitti gel gel abla abi ada eysee(teyze ) hav hav kuş bebe gibi kelimeleri söylüyor.11. Aydan bu yana bunlari soylemeye başladı yürüme konusunda da 4 5 adım atyrdu bir kaç kez düştü şimdi korkmaya başladı 😓
Suuraisra Seyhanmin her çocuk çok farklıdır. Bende aynı konuda post açmıltım hatta ama merakımdan tamamen 😄 benim büyük kızım 11 aylıkken net konuşuyodu çok çabuk yürüdü herşeyi çok hızlıydı. Ama bebişim öyle değil 9 bucuk aylık 10 gündür falan emekliyo yani o kadar tembel ablası 9 aylıkken evi talan ediyodu 😄 iki kardeşin bile arasında dağlar kdar fark var
keskebirazuyusam Her çocuğun gelişimi farklı canım konuşma konusunda kıyaslamaya girmedim hiç. Benim oğlum 1 buçuk yaşında cümle kurup sohbet edebiliyordu, şimdi 2 yaşında her şeyi net şekilde konuşuyor ama kesinlikle gelişimine göre bir durum