Arkadaslar bu babildama ne zaman bitiyor hala anlamlı kelime yok… Bababa,dedede ,mamama diyor…. Kimi bebeklerde görüyorum bu şekil devam ediyor ama bilinçli olarak babasını görünce baba diyor.anlayamadım?soruyorum bazı annelere babildama yok kelime olarak söylüyor artikdiyenler var ay kafayı yicem