Hanımlar kızım 2 gün sonra 2 aylik oluyor. Rutin olustrmaya başladınız mı merak ediyorum. Benim kızım asla doğru dzgun uyumuyor . Özellikle gündüzleri inanılmaz zorlanıyorum resmen bütün gün onu salliyorum ha smdi ha birazdab uyuyacak diye diye gün akşam oluyor çok yoruluyorum.1 saat sallıyorum 5dk snra uyanıyor. Napcam blmiyorum ama böyle olmuyor yani bı oğlum daha var onunla ilgilenemiyorum resmen .o da 3 yaşında . Bütün gün beşiğin basindayim. Varmı bı öneriniz tavsiyeniz gerçekten herşeye açığım şuan . bütün gün keyifli ama uykuya sıkışınca evi ayağa kaldırıyor