Asyamomm Arkadaslar aranızda kullananınız oldu mu işe yarıyor mu emzirirken, ve anneye kilo aldırıyo mu bu lactamil 🤦🏻♀️😊 bilgi ve tecrübelerinizi bekliyorum 😊
babyandmoms Asyamomm ben kullandım süt arttırma olmadı ama içindeki vitaminlerden dolayı içtim tadida harika ama hemen bitiyor pahalıya denk gelyr
Prensinannesi23 Asyamomm ben içtim sütüm kesilmişti sabaha geldi tadı mükemmel kahvaltı da çay yerine içiyorum bazen😄
munevveraydiner [bilinmeyen] ben kullanıyorum lactamil çay özellikle kahvaltı yaparken içiyorum çokda memnunum bana kilo aldırmadı.
Basaktunaa Kızlar sıcak suyla mı kullanıyorsunuz soğuk suyla mı tadı bi bana iğrenç geldi sanırım aldım öylece duruyor çekmecede :(