Oglunasikbiranne08
çok geçmiş olsun biz kızıma çektircektik 12 aylık, bize 6 saat aç kalması gerekiyo demişlerdi ben emzirip uyku saatine getirip uyanınca bebek arabasıyla gezdirmeyi düşünüyodum öğünü ağlatmadan atlatabilmek için. Bide Sıkıntı nedir bilmiyorum ama tek doktorla kalmayın derim, aynı şikayetle 3 doktora gittik sadece biri mr istedi içimize sinmediği için ona devam etmedik biz.