benkosarim Yagmurrrtt geceleri uyumuyor 8 ay 5 günlük sürekli mızmızlanıyor ağlıyor ne yapmalıyım bilmiyorum gördüğü her şeyden korkuyor vallahi bu kadar aydır ilk defa çok zorlanıyorum çok hareketlendi iki kere düştü kafasını morarttı
Nrgngr Yagmurrrtt 8 ay atağı 1.5 ay kadar sürdü bizim gece sürekli uyanmalar huzursuzluk sürekli mizmiz sürekli kucak böyle geçti hala tam atlatmış sayılmayız ama geçiyor gibi 8 ay 20 gün bugün
Minigim38 Yagmurrrtt 7 ay 24 günlük öğlen 1 de uyandı hala uyanık, gün içinde sadece 3 kez emdi. 2 çay kaşığı yoğurt yedi. Mız miz ve sürekli kucakta durmak istiyor. Dişlerimiz henüz çıkmadı geceleri hiç sormayın 🤦♀️
ipekannesi55 Yarın tam 8 aylık kızım son günlerde çok huysuz bu ay da atak mı varmış 🙈😂😂 hep kucakta olmak istiyor bazen kucakta bile ağlıyor 🤦🏻♀️ Babası hariç kimseye gitmiyo sadece bende duruyor, oyuncaklarından bile sıkılıyor. 🤪
Yagmurrrtt benkosarim benimkide düştü montasori yatagi var oraya koydum kapı çalınca bıraktım gittim ağlama sesine bi geldim ki yerde agliyo sapsik ya asiri hareketli hiç durmuyolar bazen aşırı sinirleniyorum gerçekten sabır işiymiş
Yagmurrrtt morlu_baby ben çok uzun sürdüğünü ve baya huzursuz olduklarini falan duydum da yeni giriyoruz 8 aya başladı bizimde belirtiler
saudadeee_ morlu_baby hiçç öyle bişey yokk daha bebeğim 10 aylık oldu denk gelen atak haftalarını özellikle takip ettim hiç birini yaşamadık kendinizi öyle şartlamayın. Diş sıkıntısı olabilir algıları çok açık keşif yapmak istiyor sıkılıyor olabilir
Yagmurrrtt Nrgngr ýaaa gerçekten hayal kırıklığı bu ay da tatile gitmeyi dusunuyoduk zehir olmaz insallah
Yagmurrrtt Yemesi nasıl peki iştahsızlık oluyomu arada bizimki mama icmek istemiyor vermiyorum sadece uyuyunca ağzına koyuyorum ozaman ne içtiyse artik
Yagmurrrtt Minigim38 ben de aynı durumdayım valla 12 oldu uyumadi babasına devrettim uyuyacagim allahtan esim yardımcı oluyo
Gokturk_ Yagmurrrtt Hoşgelmiş ayrılık kaygısı 2 yaşına kadar sürüyor maalesef .Bir günümüz bir günümüzü tutmuyor 8.aya girmeye 1 hafta kala başladı 9. Ay 10 günlük olduk devamkeee düşe kalka ilerliyoruz 😂
Merhaba05 Bende post açtım ama kimse cevap vermedi. 8,5 aylık olduk 2 haftadır geceleri uyumuyo kurulu saat gibi 1saatte bir kalkıyo. Açlıktan değiş, dişleride çıktı niye böyle yapıyo zorlanıyorum artık uykusuzluktan🤦🏻♀️
saudadeee_ Merhaba05 muhtemelen diğer dişleri rahatsız ediyordur yada uyanmak alışkanlık haline gelmiştir
Babykoala Merhaba05 aynıyız bizde ama dişleri çıkmadı büyük ihtimalle onunda etkisi vardır 1-2 arası kurulu gibi uyanıyor arada gazı oluyordu ondan sanıyordum bende ama yok yani gece kaç defa kalmıyorum bilmiyorum
Merhaba05 saudadeee_ daha alttaki ikisi yeni çıktı gözüküyo beyaz. Hemen diğerleride mi gelmeye başladı ya😢
Merhaba05 Babykoala bizimki gazını çıkarıyo pırt pırt. Dişleride çıktı ama gece çok uyanıyo ya gündüzler aptal gibi oluyorum