Merhabapar,sezeryanin 5. Gunu bebegime tek basina bakmak, zorunda kaldim,18 gunluk oglum ,yanimda yardimci olacak kimse yok,bebeğinmi yatarak emzirdim sezeryandan dolayi ,genel anestezi alarak yapildu sezeryan, bebegimi emzirdiktem sonra besigine koyiyorum geceleri ,5 dk uyuyup gene uyaniyor,alip koymak dikislerimi agritiyor,bide yatakta bebekle uyuya kalmamak icin kucagimda dun emzirmeyi denedim,dikislerimin baya gerildi,sizladi,sezeryanli anneler siz neler yaptiniz bebeginizle uyuyakalmamak icin ,bana fikir veriri misiniz..