nehygmr Merhaba Arkadaşlar, Bebeğim 14 ay 10 günlük. Günde 3 kez anca emiyor. Sütüm varla yok arası. Acaba kessem mi diyorum. Sizlerin görüşleri nelerdir bu hususta?
Deletedmom115 nehygmr 17 aylık sütüm benimde pek yok 2 dk emer 1 saat sonra yine gelir emer. Ama zevkine yani. Böyle bile olsa olabildiğince verin bence kesmeyin 2 yaşına yakın kesersiniz.