ikiogulannesiii eyvah! böyle bir sektör de mi çıkmış? martı teröründen sonra bir de akülü araba terörü başlayacak bu yaz desenize… 😁
Sorunuza gelecek olursak, kira, gelir vergisi, bakım, onları şarj etmesi, sermayesi vesaire derken, bunları üst üste koyunca, yaz sonuna kadar kıtına kurtarır gibi geliyor.. ileride şubeler açarım işi büyütürüm diyorsanız iyi bir kick start olabilir.. hayırlı işler dilerim 🥳