Çarşamba günü 11 haftaya başladık ama dünden beri gece gündüz koynumda olmak, kucağımda uyumak istiyor , sebepsiz yere aşırı ağlıyor, bir şeyi mi var yoksa atak mı anlamıyorum ben de . Kızamık riski yüzünden gereksiz yere hastaneye de gitmek istemiyorum 😔
Sizi de erken 12 hafta atağı başlayan oldu mu ? Bu atak ne kadar sürdü?